2013/09/10

Jajj, jajj! Lopják a bringákat!

Közlekedés / Nettó ostobaság, Budapest

Én teljesen megértem, hogy a bringások fel vannak háborodva attól, hogyha ellopják a jelzőtáblákhoz láncolt kerékpárjaikat úgy, hogy egyszerűen kiemelik a táblát a földből. De azért bőven van köztük olyan, akinek az agyrágó bogár simán éhendöglene a fejében. (Ezek szoktak átmenni a piroson, onnan ismerszenek meg.) Mutatom:

Én nem hagynám ott a cangám egy kapubejáróban és bíznék abban, hogy majd az asztalosok teherautója kicentizi, de az én vagyok.

Én semmilyen körülmények közt sem láncolnám hozzá a kerékpárom egy kb. 150-160 centis vascsőhöz aminek a tetején nincs semmi, mert pokoli egyszerű leemelni a csőről. Főleg olyan vascsőhöz nem láncolnám oda, ami nincs rögzítve semmihez, hanem csak egy egyszerű betonkockában végződik, így még csak emelgetni sem kell a bringát, hanem csak egyszerűen fel kell dönteni a csövet a másik végénél fogva, ami az erőkar nevű jelenség miatt a legnyüzügébb bringatolvajnak sem lenne megerőltető. De az is én vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése