2013/02/03

Funkcionális análfabéka

Informatikai portál fóruma / Magyarország

Az egyik informatikai portál, használt PC alkatrészekre szakosodott fórumán hirdettem még 2012 forró nyarán pár régebbi alkatrészt. Jelentkezett egy processzorért egy illető. Már az e-mailben folytatott üzenetváltás utolsó, legfájdalmasabb menetét idézem az eredeti írásmódot megtartva:

Vevőjelölt: pénteken lesz pénzem 10 k mi van a procihoz ?
Eladó: Ahogy a hirdetésben is volt: "Eladó egy Intel Pentium E6600 3,06 GHz (lásd termékinfó) processzor. Adom hozzá dobozában a gyárit hűtőjét is, ami még nem volt használva."

Vevőjelölt: Rendben Akkor Pénteken Majd Tudsz Írni Egy Telefon Számot ?
Eladó: Bármikor tudok írni egy telefonszámot, de miután én bemutatkoztam és rákérdeztem, hogy hol szeretnél találkozni, még mindig nem mondtad meg, hogy hol és mikor találkozzunk. Tehát?

Vevőjelölt: Igen Én Nekem Nagyon Jó Lenne Pénteken Mert Pont Arra Fele Leszek Mert Van Egy Kis Dolgom Szal Péntek Blahaa Meki Előtt ?
Eladó: Péntek, Blaha Lujza tér, McDonald's előtt, ez OK. Hány órakor? Mi telefonszámod, amin hívhatlak, hogy megtaláljuk egymást? Hogy hívnak - ha már én bemutatkoztam -, hogy tudjam, hogy kit kell keresnem?

Vevőjelölt: Ő Nekem Szar A Telom Majd Apám Számát Meg Adom Ha haza Ért Hát Olyan Vagy 4re Vagyok ott
Eladó: Aha, szóval Te azt gondolod, hogy én a 40 fokban egy órát fogok várni rád a Blahán? Részemről a dolog a továbbiakban tárgytalan, ne is keress! Kössz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése