2013/01/31

Bizalmatlanság, faék a jeled

Webáruház, Budapest

Ez nem lesz vicces, ellenben elszomorító, mert nem egyedi példa.

Emberünk rendel egy faék egyszerűségű dolgot, és  beleírja megjegyzésbe, hogy ő a mi nyitvatartási időnkben dolgozik, ezért csak félórával később tudna ideérni, hogy az belefér-e? Előfordult már olyan, hogy megvártunk valakit, de ezúttal az ügyfélszolgálatos -- látva, hogy Budapesttől mintegy 40 kilométerre lakik a drága ember -- próbálja inkább rábeszélni egy "csak neki, csak most" kedvezményes házhoz szállításra (akár a munkahelyére is), vagy a termék árához képest még mindig csak 6 (!) százalékba kerülő Pick Pack Pontos átvételre (ez azt jelenti, hogy az általa kiválasztott, kényelmesen megközelíthető újságoshoz kerül a csomag, amit egy héten keresztül bármikor átvehet).

Nem. Egyik sem jó neki, mert látni akarja, mit vesz. Hangsúlyozom, hogy egy "leveszem a polcról" jellegű dologról van szó, mint mondjuk egy kiló kenyér, de az is lehet, hogy fóliázva van, sehogy sem tudjuk átverni vele. Mi több, ha érte jönne se látna többet, mint a termék dobozát lefóliázva. Nem győzi meg az sem, hogy a törvény által előírtnál jóval hosszabb időn belül is visszavesszük a terméket, ha nincs megelégedve, vagy ha tényleg valami extrém baj van,  garanciában azonnal cseréljük. Nem, ő látni akarja, mert biztos átverjük. Persze nem mondja ki, csak úgy lóg a levegőben.

A rendelését fenntartja, de végül nem jön érte. A rendszer n+1 napon keresztül küld neki emailt és SMS-t, hogy itt van a csomagod, várunk sok szeretettel, nem reagál. Végül a rendelés automatikusan sztornózásra kerül.

Egészen biztos vagyok benne, hogy ez az ember most ül valahol a munkahelyén, kegyetlenül megsértve érzi magát, és mindennek elmond minket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése