2013/01/07

Allergia

Ügyfélszolgálati iroda, Budapest

Egy kis szolgáltató cég ügyfélszolgálati irodáján dolgozom. Nem mondom, hogy minden ügyfelünket személyesen ismerjük, de nagyon sokukat igen. Egy nap, az egyik ügyfél, akit pont ismerek, bejön és feltesz a szolgáltatással kapcsolatban egy csomó kérdést, egy elég speciális esettel kapcsolatban. A legjobb tudásom szerint igyekszem segíteni neki, megkapja a válaszokat a kérdéseire – szemlátomást teljesen elégedett –, majd kér egy egyenleget kinyomtatva. Míg várunk, hogy a nyomtató befejezze az éppen folyó nyomtatási munkát és az ügyfél egyenlege is papírra kerüljön – fél perc az egész – a következők hangzanak el:

Ügyfél: Olyan borzasztó, hogy mindent személyesen kell elintéznem! A mobiltelefon allergiám iszonyatos! Hiába mondja az orvos, hogy olyan nincs, én tudom! És mostanában már a vezetékesre is előjön!
Én:

Pár héttel később, telefonhívás érkezik:

Ügyfél: Jó napot kívánok! X. Y. vagyok, a nagynéném Z. Q. ügyében érdeklődnék /erről meg erről/.
Én: Jó napot kívánok! Sajnos adatvédelmi okokból nem adhatok Önnek felvilágosítást, csak ha hoz egy hivatalos meghatalmazást a nagynényjétől, hogy Ön eljárhat a nevében. De, pár hete járt ő nálunk, csak nem történt valami baj?
Ügyfél (némileg elbizonytalanodott hangon): Hát... Az az igazság, hogy beteg... Allergiás...
Én (nem kicsit zavarban): Ööö... A telefonallergia?
Ügyfél (szinte hallani, hogy elpirul, nagyon halkan): Igen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése